By – On ספטמבר 23, 2017 – In בלוג, כותבים, כתבות With No comment

המדבר קורא לי…

 

marathon

תקופה ארוכה מאוד שאני מאמן ומתאמן ללא מטרה מסודרת. זה נשמע אולי  אבסורד שדווקא אני שמדגיש לכולם כמה חשוב להתאמן למטרה ולי בעצמי לא היתה אחת כזאת.

לפני כ- 7 שנים נפצעתי בקרסול ימין, גיד אכילס שלי נפגע קשה והיתה לי דלקת כרונית בקרסול. עברתי 2 ניתוחים שלא צלחו, למעשה הגיד נחלש יותר ויותר עד שנקרע וניתק מהעקב בינואר 2015. נותחתי אצל ד"ר נוף שהוא אחד מהטובים בארץ בתחום, הניתוח עבר בהצלחה והתחלתי בשיקום. כמעט שנה שלמה שמהניתוח בקושי ביצעתי פעילות כלשהי גם לא הקלה ביותר, העלתי 8 קילו ממשקלי והגעתי למשקל שיא של 77 קג!

לאט לאט התחלתי לחזור לאימונים סדירים,  זה היה מאד מאתגר ובכלל לא קל. לפני כ 4 חודשים תמי שהם, מנהלת קבוצת פיפמן טים, פשוט קבעה לי עובדה והודיעה לי שרשמה אותי למרתון המדברי המלא באילת שיתקיים בנובמבר 2017. לפני כן ישבנו וחשבנו יחד איזה מטרה הכי נכונה לקבוצתנו. חיפשנו מרתון מעניין בחו"ל ואז חשבתי שהכי נכון יהיה לקחת את כולם למרוץ המדברי באילת. שמעתי שהמסלול יפה ומיוחד ויש מספר מקצים: 5 ,10, 21 קמ ומרתון מלא. חשבתי לעצמי, איזה יופי כל אחד בקבוצתי יוכל לקחת חלק בחגיגה המדברית הזו וגם הזדמנות מצוינת לגיבוש קבוצתי.
יצאנו לדרך כולל תוכנית אימונים מסודרת לכל הרמות. נכון לעכשיו אנחנו בחלק הבנייה המרכזי שזה אומר ריצות נפח רבות והרבה אימוני סבולת אירובית, מבלי כמובן לוותר על אימוני כח ואינטרוולים פעם בשבוע. פעם בשבוע אנחנו מגוונים במסוללי ריצה שונים: ביער בן שמן, יער חולדה ובירקון.

ביום שישי האחרון רצתי 32 ק"מ לראשונה מזה שנים רבות. אמנם בקצב שרחוק מהקצבים שרצתי לפני 10 שנים. אני כבר בן 43 פלוס 3 ילדים קטנים וחמודים. אני עוסק רב היום בניהול ותפעול  העסק שצורך ממני שעות רבות, כך שבעצם לא נשאר לי הרבה זמן לאימונים אישיים לעצמי.

נותרו לנו עוד כחודשיים לתחרות. המטרה שלי היא לא רק לסיים את התחרות בחיוך אלא לרוץ בקצב טוב. השאיפה שלי היא ל 4.30 דק לק"מ.
זהו, עברנו את קו האמצע בהכנות לתחרות.
החדרים כבר הוזמנו לחברי הקבוצה.
אאחל לכולנו המשך הכנה נכונה ומותאמת אישית. ללא הפתעות ועמידה ביעדים.
נתראה במדבר…
מרתון מדברי באילת- here we come☺

השאר תגובה