By – On פברואר 06, 2016 – In כתבות, מוטיבציה With No comment

גיל משה- מחדר העסקאות למסלול הריצה

ריצה בשבילו היא "מדיטציה בתנועה", בצוק איתן הוא נלחם גם כדי לרוץ, ואיך הוא מצליח לשמור על המשקל כשאשתו בעלת מעדנייה? על המסע של גיל משה, מחברי Pipman Team, מאיירון מן בישראל ועד התוכנית להשתתף באולטרה מרתון בדרום אפריקה.

 

גיל משה

בגיל 42, כשהוא מחלק את זמנו בין ניהול חדר עסקאות בבנק זר, משפחה ונסיעות עבודה רבות  לחו״ל, גיל משה לא מוותר לעצמו וממלא את זמנו באתגרים, בין השאר בתחרויות ישראמן בישראל, Ironman Denmark ועוד, כל אלו במסגרת הקבוצה של שי פיפמן.

בקבוצה מצא גיל בית המאפשר גמישות ומקצועיות לצד מחויבות וחתירה לשיפור ומצוינות. הוא מספר על תחילת דרכו בקבוצה: "לפני מספר שנים החלטתי לעשות חצי ישראמן וחשבתי שנכון יהיה לקבל יעוץ מקצועי של מאמן מוסמך. באקראיות גמורה ולשמחתי הרבה הגעתי לשי, אני מאמין שאין כזה דבר מקריות".

עקב מגבלת זמן, הוא מתאמן במקביל גם בתוכנית אימונים אישית של שי, במסגרתה התכונן והשתתף בתחרות  Ironman ב- Denemark. "הקבוצה היא קבוצה משפחתית, שהמאמן שלה שם את המתאמנים בראש סדר העדיפויות. תוכנית האימון ששי בנה לי ל-  IM הייתה תוכנית  מאוזנת ואפקטיבית שמותאמת לספורטאי ומביאה אותו להישגים ולא לעומס מיותר".

יתרונותיה של התוכנית של שי לאיש הברזל, מספר גיל, בכך שהיא מאוזנת מתוכניות אחרות, ומותאמת ליכולת האישית ופרק הזמן שיש למתאמן עד התחרות. "להגיע לתחרות בריא ובשיא הכושר האישי היא משימה לא פשוטה, ולכן התאמת התוכנית ע״י מאמן מוסמך ומנוסה חשובה מאוד, כל עומס מיותר יגרום לפציעה וירידה ביכולתו של הספורטאי".

ומה היעד הבא שלו? גיל מספר שהוא חושב על אולטרה מרתון בדרום אפריקה, או מרתון בבורדו וכרגע רשום למרתון ברלין. "אני מאוד נהנה מהספורט, זהו סוג של מדיטציה בתנועה. כשאני נרשם לאירועי ספורט, אני מרגיש מחויב להגיע בכושר המתאים".

על המסלול עם גיל משה

  1. למה ספורט?

גורם מאזן לחיים, זמן איכות ומיקוד.

  1. ענף ספורט אהוב?

ריצה. אני אוהב עוד תחומי ספורט, אבל בריצה יש מעט מנהלות, מיקום גמיש, מרחקים וטבע.

  1. כמה אימונים אתה מקדיש בשבוע לספורט?

שואף לארבעה אימונים בשבוע.

  1. בכמה תחרויות השתתפת?

בלא מעט…תריאטלונים בארץ ובחו״ל, חצי ישראמן, איירונמן בדנמרק (קופנהגן), מרתון ואולטרה מרתון בארץ ובחו״ל.

  1. מהו השיא האישי שלך?

איירונמן בקופנהגן, נהניתי מכל רגע וסיימתי בהרגשה נהדרת. חלק מהאימונים נאלצתי לעשות במילואים במהלך צוק איתן. זה היה באמת הזוי לרוץ עם רכב מלווה ולקפוץ למקומות מסתור בזמן ירי רקטות, אבל לא הייתה אופציה אחרת. שמחתי לראות שבזכות האימונים, משכתי חיילים רבים להצטרף לטרוף.

  1. איך אתה שומר על תזונה נכונה?

מאז ומתמיד אני אוהב אוכל בריא, משתדל לא לאכול שטויות והמזל הגדול שאין לי דחף לקינוחים. אישתי למדה בישול בצרפת ויש לה מעדנייה כבר 20 שנה עם אוכל טרי, בריא ולא מטוגן, אז יש לי תנאים נוחים לשמור על תזונה טובה.

  1. מיהו המודל לחיקוי שלך?

יש הרבה אנשים שאני מעריך, מתייעץ ולומד מהם.

  1. מהו היעד הבא שלך?

חושב על אולטרה מרתון בדרום אפריקה, או מרתון בבורדו, וכרגע רשום למרתון ברלין.

  1. מה הטיפ שלך למתאמנים?

״אין דרך קצרה, יש דרך נכונה״.

השאר תגובה